Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2009

dilema pekerja baru

nervous, sopan je tanya siapa bos, "saya nk lapor diri ni, hari pertama keje".
K, adik pegi kat tmpat eskrem, nnt abang tu akan ajar adik cemana nk buat askrem.

Adik baru lepas SPM ehk?
Aaa, tak ar. em tunggu konvo.
OOOOOoo
Beliau kemudian mengajarku cara membuat askrem berjmbul tersebut
Lama kami bersembang, baru aku tahu rupanya si "abang" ni baru 19 thn. Aku kan chomey...ohok hok
Selepas tu bicara abang dan saya antara kami terhenti.
Aku kn chomey mcm adek dorang..hok hok hok

disebabkan aku perasan adek, hmpir suma lelaki yg aku agak lg matured dr aku, ku panggil abang.
ABANG!!! eiiiyy, aku tahun sama ngan hang la
Ceh, mana aku tau, dh hang muka cam bapak orang? Hang dah kawen blom?
Eisshh, belom la
Lagipun aku bulan doblas, hang lahir bulan brapa?
Aku bulan sembilan
See, sapa muda lagi? Wekkk(misti r aku..ohok hok)
Tp lepas tu, ku malas nk ber"abang" sangat..eyy...tollonglaa
aku panggil nama je, n diorang pon OK..
Camni la cara aku dpt kawan baru di tempat keja baru.

I mIss 'ur gitarr cik pida...

time mosan2 ne mmg teringat nk petik je gitar
sayangnya aku da pernah try dulu gne gitar cik pyd
namun disbbkan tiada skill yg baguh, maka
hmpeh jugak melodinye
tp layan jerr

terasa cam nk beli 1 lak..

LaGi LagI H1n1

memandangkan kat umah aku takde internet..
terase jugak la kebowsanan tp hnya 2%..itupown sbb kerja
kalo tak keja..dowh....rase cam shin chan sikit2 mama n ayah

DeMaM Bia5a vs H1N1
waktu awal2 wabok ni klua tak de r aku kesah sgt
tp sejak keja ni, jmpe ramai owang
rase kene berjaga2 lak
crew len nk demam pon time gine..
ada la yg MC pasai demam
dan salah sorangnya positif H1N1........HAaaissshhh
sbb bekas misi aka nurse (ehehehe) aku mesti r prihatin pasai kesehatan ne kan
masalahnya...
aku tak le dlantik jdik occupational nurse, sbb itu jawatan manada..
Alhamdulillah..aku maseh lg sehat walpatliat...
Tp tataw r, nnt konvo kat penang yg lagi havoc penangan wabok tu (kata sumber angin)
dah r aku p dok semggu kat sana demi menjimatkan ekonomi..
Moga2 sihat berpanjangan..InsyaAllah

AMIIINN