Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari September, 2011

Awak kawen le sorang-sorang...

WuOO!! Apabila dia penat memikirkan itu dan ini, dia bengung sendirian. Kebelakangan ini dirasakan betul aura gilanya semakin menjadi-jadi. Selalunya, selepas solat jika tiada apa-apa yang menggesa, dia akan mengaji 2-3 helai, tapi kali ini selepas mengaji, setelah disimpannya Al-Quran itu, dia termenung, kemudian monolog, ambil kertas, tulis, monolog lagi.  stelah bosan bercakap sendiri, baru ditelefon aweknya itu...paling tekujut... dia marah.. AWAK KAWEN LE SORANG SORANG....haa ammmek ko!!!

NNgaaaa!!! apsal ne? boleh ke kawen sorang2? kalo korang pandai mesti korang dapat agak..ini cam nk mintak putus...tak rase ke?

ok, patah balik, ape yg aweknye cakap smpai beliau begitu bengang.
ketika dalam talian, banyak betul soalan dia tanya, awek dia jawab "ikutlaaa"... soalan ke7 pun jawapannya ikutlaa.. kalo bagi kertas OMR, kertas jawapan pompuan ni sebaris sedderet yg sama je  "ikutlaa"
pemeriksa kertas jawapan ni pun bengangla....

Awak kawen le sorang sorang!!! haa.…

100 Days goingthru...

Assalamualaikum macik blog, lama tak sapu dashbord...(dashbod kete aku pun kosong jek lagi)

Baiklah terus ke poin.

Hari
hari2keja lalalalaaa bosan dgn keja haha.. "seratus hari lagi" kata beliau pd aweknya..

Kerja
kerja bagai nak gila tak jugak kayaaaaa.. hari2 kena ikat perut, baru duit tak semput smpai ujung bulan.. adoila

Keta
Kosong!!! dan semak!! Dah la tak TINTED langsong pun, scar sudah banyak.. bile nk wax ntah??

AKU
p keja, balik keja TIDO!!! bangun tido...buat semua... TIDO...Oncal day, stenby...takdek call..  TIDO.. dh macam sleeping-tak-beauty pulak

tensen bila orang tegur aku makin kurus..OHH NOO, ini ke akibat manyak tido??? nmpaknye habit masa kecik datang balik..guane neee???..bape ari lg nk pakai baju lawa..nanti nmpak lawak plak..wuhuhuhu tensennnyaaa

dan bila tensen itu takdapat dicari jalan penyelesaiannya, buat masa acute begini ubatnya adalah TIDO lebih 2jam.. sembab mata lepas bangun..

INSOMNIC
malam2 diterangi cahaya laptop, setelah encik henpon berenti be…