I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 22, 2011

Ego dan Benci

umpama mencurah minyak ke bara
akhirnya counselling form yg pertama berjaya mencatat rekod buruk dlm fail kerjaku

aku ego
mereka benci
aku minyak
diorang bara api
akhirnya aku la yang terbakar
dapat la debu2 hasil keegoanku itu

sedih dan runsing
aku tak tahu apa yang perlu aku kata
aku pernah mintak maaf
diorang kata not accepted
kali ni aku suarakan la apa yang terlintas
kena la counselling
pasal cakap ikut suka
tanpa mintak maaf
aku tak sedar yg aku salah pilih kata
dan aku tak sedar yang aku kena mintak maaf
sbb aku sengaja buat itu salah
komplikated la
aku dah salah, tp aku kata "dorang kata tak payah tulih pon tak pe"
takkan la aku nk kata "sorila tp dorang kata tak yah tulis" tak ikhlas nye
sapa dorang?
adalaa orang
bagi nama
tak ingat
ok, nanti jumpa sister buat counselling form
eiih..okla
tima kasih sebab kaunseling saya
signed

Sunday, March 13, 2011

Tsunami Jepun sana dan sini (di hati)..huhu

13/3 sengaja aku pilih tarikh ni...off call off stayback
balik rumah dan menunggu
bosannye mennunggu..
mak kate..berzikir..
akak kate lipat baju...
abah kate masak nasik...
kalo dah buat semuanye..nak wat ape lagi...

semalam p manjung, tapi bukan jumpa echa, jenguk anak sedara yg ke-2

Alya Qistina namanya.. moden haih nama budak2 skrg ni
sama besday dgn maksu saya, budak kcik ni, 11/3
dan jugak tsunami di jepun
teringat lak kat yamapi..hehe

Gambar Tsunami Jepun dan lagi gambar


jadi hari ni dah 3 hari
sampai hari ni..
hmm..
tunggu la

cam nak hujan je...

emote-wuuu