Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari September, 2012

Raya + Merdeka + Temuduga

Malas rasanya nak updet blog.. tp tak de berita dari kwn2, kita hentam je la buat cerita..ehmm

Suasana Bulan ni RAYA + MERDEKA, ni satu Malaysia, yang utk kite2 aje (yg tunggu keje kerajaan) haa!!! Bulan ni bulan temuduga......
ALL THE BESTesssst!!  Terima kasih cik Nadia sebab bagitaw dan bersiap sama untuk temuduga tu. Congrats to Nad, sbb berjaya lalui temuduga tu minggu lepas walau pun kena kondem!! 
Sebelum puasa, saya terfikir,
cemana la nak harungi puasa dalam keadaan mabuk + loya2 ni?boleh habis ke puasa sebulan, ke kene ponteng jugak pasal tak tahan, pasal termuntah?boleh ke nak kerja lagi, nak puasa lagi, tak penat sangat ke dgn alahannya?
Alhamdulillah, LULUS satu ujian.. muntah takla teruk sgt, loya + penat tu adala, tp kerja tetap buat jugak, tanak la jadikan mengandung sebagai penyebab. Nanti orang kat tempat kerja bising + mngumpat plak, "baru je bunting dah byk songeh" oh!! sabar jak laaa.. 
Bayangkan dapat taw berita kita baru mengandung je, awal2 lagi dah ke…